visbyturist

Tipsa oss: visbyturist@hotmail.com

torsdag, juli 27, 2006

Detta kom på mailen

Hur man partycrashar hos Stekare med värdighet!
Män i Rosa T-shirts med backslick & "Olinda-brun-utan-sol-wannabees" kan anas på en stor innergård nära Ga: Masters kl. 02.30. Allt annat är stängt så jag kammar tillbaka håret, öppnar porten o intar bratsmanér. Det får bära eller brista. Det hela går galant tills värden för efterfesten får syn på mej. Han kommer fram och tittar misstänksamt på mej. Sedan får jag (fattar mej kort här) veta att jag i princip inte platsar på den här tillställningen. Han säger:
- Visa honom ut, och vips blir jag eskorterad ut av två yngre män med gymkort på Metropolis. En värdig sorti helt enkelt och i min väska finns dessutom några välvalda oöppnade flaskor Moet.
Hurra för V. 29!